OPĆI UVJETI POSLOVANJA
Poštovani Kupci,
Ljubazno Vas molimo da kao korisnici pažljivo pročitate Opće uvjete i pravila poslovanja. Prihvaćanjem Općih uvjeta podrazumijevamo da ste se upoznali, razumjeli i usuglasili sa njima, te da iste prihvaćate. Ako niste suglasni sa Općim uvjetima i pravilima poslovanja mrežne trgovine gormat-projekt.hr ljubazno Vas molimo da istu ne koristite za kupoprodaju. Predugovorne obavijesti čine sastavni dio Općih uvjeta poslovanja.
Mrežne stranice gormat-projekt.hr koristite na vlastitu odgovornost.
Niti u jednom trenutku ne jamčimo da korištenje mrežne stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupno.
Općim uvjetima poslovanja uređujemo način i uvjete poslovanja i kupoprodaje na daljinu preko mrežne trgovine gormat-projekt.hr, postupak naručivanja, načine plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda te međusobne odnose i obveze Prodavatelja i Kupca. Prodavatelj je tvrtka GORMAT PROJEKT j.d.o.o. (u daljnjem tekstu Prodavatelj).
Predugovornim obavijestima omogućujemo Kupcu da prije nego što sklopi Ugovor o kupoprodaji na daljinu bude na razumljiv i jasan način obaviješten o nizu okolnosti značajnih za zaključivanje, izvršavanje i raskid Ugovora a koji se odnosi na obje stranke u kupoprodaji, Prodavatelja i Kupca.
Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio Ugovora o kupoprodaji sklopljenog na daljinu zajedno sa cijenom i specifikacijama kupljenog proizvoda. Stoga će sklapanje Ugovora o kupoprodaji i narudžba biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je sa njima suglasan.
Zadržavamo svako pravo izmjena Općih uvjeta poslovanja i predugovornih obavijesti u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon njihove objave na našim mrežnim stranicama. Iz ovog razloga Vam predlažemo da se prije svakog korištenja naše mrežne stranice u svrhu ostvarivanja kupovine detaljno upoznate sa Općim uvjetima i pravilima poslovanja. Ukoliko mrežnu stranicu nastavite koristiti nakon šta su na njoj objavljeni izmijenjeni Opći uvjeti i pravila poslovanja smatrat ćemo da ste suglasni sa novim Općim uvjetima i pravilima poslovanja. Ako niste suglasni sa Općim uvjetima i pravilima poslovanja mrežne trgovine gormat-projekt.hr ljubazno Vas molimo da ju ne koristite za kupoprodaju.
Korištenjem mrežne trgovine gormat-projekt.hr obvezujete se poštivati ove Opće uvjete i pravila poslovanja. Njihovim korištenjem smatramo da ste kao Kupac upoznati sa njima te da iste razumijete i prihvaćate. Oni čine sastavni dio Ugovora o kupoprodaji na daljinu te se isti primjenjuju na prava i obveze Prodavatelja i Kupca u odnosu na sklopljeni Ugovor.
Ukoliko imate dodatnih pitanja ili nejasnoća vezanih uz Uvjete korištenja možete nas kontaktirati putem elektroničke pošte na adresu: gormat-projekt@gormat-projekt.hr
OSNOVNI PODACI O PRODAVATELJU
Naziv: Gormat-projekt j.d.o.o. za trgovinu i usluge
Sjedište: Donje Jesenje 17D, Gornje Jesenje
Ured: Mokrička 30, Zaprešić
OIB: 69260960996
MBS: 081320711
Porezni broj: VAT: HR69260960996
Poslovna banka: PBZ
IBAN: HR4223400091111088495
Osobe ovlaštene za zastupanje:
Goran Belošević, Matija Cvrtila
Telefonski broj: 0955295606
Adresa elektroničke pošte: gormat-projekt@gormat-projekt.hr.
Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost da izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.gormat-projekt.hr i isplati kupoprodajnu cijenu narudžbe.
Potrošač, u svojstvu Kupca je svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje poslovne, trgovačke, obrtničke ili profesionalne djelatnosti. Potrošač, u svojstvu Kupca, sklapa Ugovor o kupoprodaji sa Prodavateljem.
Odgovornost za potpunost i točnost navedenih podataka prilikom naručivanja i/ili registracije snosi Kupac.
Službeni jezik za sklapanje Ugovora o kupoprodaji je službeni jezik Republike Hrvatske.
Sadržaj mrežne trgovine www.gormat-projekt.hr dostupan je na Hrvatskom jeziku.
Sklapanje Ugovora o kupoprodaji putem mrežne trgovine www.gormat-projekt.hr regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir načela i odredbe uredaba i direktiva Europske unije.
Ugovor na daljinu predstavlja ugovor sklopljen između Prodavatelja i Kupca unutar organiziranog sustava prodaje, a bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca na jednom mjestu, pri čemu se do trenutka sklapanja Ugovora i za sklapanje Ugovora koristi isključivo jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Sredstva daljinske komunikacije predstavljaju sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca mogu koristiti za sklapanje Ugovora na daljinu, kao što su elektronički mediji (elektronička pošta i/ili Internet).
Maloprodajna cijena je konačna cijena u službenoj valuti Republike Hrvatske za pojedini proizvod, a koja uključuje PDV.
Prodavatelj može raskinuti Ugovor o kupoprodaji ako Kupac ne uplati kupoprodajnu cijenu, te nije dužan izvršiti isporuku proizvoda do trenutka primitka kupoprodajne cijene, izuzev u slučaju kada je Kupac kao način plaćanja odabrao plaćanje po primitku pošiljke.
Isporučitelj naručenih proizvoda je Gormat projekt j.d.o.o.
Kupac Pravna osoba podliježe primjeni važećeg Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini te se na njega ne primjenjuje Zakon o zaštiti potrošača.
AUTORSKA PRAVA
Sadržaj mrežne stranice www.gormat-projekt.hr zaštićen je autorskim pravima Gormat projekt j.d.o.o. ili je ustupljen Gormat projekt j.d.o.o. od strane trećih osoba na korištenja. Nije dopušteno umnažati i kopirati sadržaj mrežne stranice ili mrežne trgovine bez našeg odobrenja. U slučaju nezakonitih radnji Gormat projekt j.d.o.o. ne odgovara za bilo kakvu izravnu ili neizravnu, slučajnu, nematerijalnu ili materijalnu štetu, gubitke ili troškove nastale nezakonitim postupanjem pojedinaca ili trećih osoba. Gormat projekt j.d.o.o. ne odgovara za sigurnost poslanih elektroničkih poruka koje mogu biti podložne neovlaštenom pristupu trećih osoba.
Sve slike i video materijal nalaze se u vlasništvu i/ili su ustupljene Gormat projekt j.d.o.o. na korištenje, te se strogo zabranjuje njihovo kopiranje i umnažanje ili prosljeđivanje trećim osobama. Strogo je zabranjeno kopirati i koristiti Logotip Gormat projekt j.d.o.o. u privatne ili poslovne svrhe, te ga prosljeđivati trećim osobama. Sav materijal služi u svrhu promidžbe, uredničke i informativne svrhe, objavljivanju u novinama, časopisima i elektroničkim medijima.
CIJENE
Maloprodajna cijena proizvoda istaknuta je uz svaki proizvod i izražena je u službenoj valuti Republike Hrvatske – Euro (€) i uključuje PDV, a sekundarna (pomoćna) valuta je Kuna (kn) koja vrijedi po fiksnom tečaju konverzije od 7,53450 kn za 1 € ili 1€ za 0,13272 kn. Cijene su podložne izmjenama sukladno izmjenama cijena na tržištu. Zadržavamo svako pravo izmjene cijena a bez prethodne najave sukladno izmjenama istih na tržištu. Istaknute cijene proizvoda ne sadrže cijenu troškova prijevoza i dostave, koji se obračunavaju dodatno.
GLAVNA OBILJEŽJA PROIZVODA
Glavna obilježja proizvoda nastojimo prikazati opisno i uz pomoć fotografija te na taj način što vjernije približiti proizvod Kupcu. Glavna obilježja iskazana su uz svaki proizvod na mrežnim stranicama gormat-projekt.hr kao i njegova maloprodajna cijena iskazana u službenoj valuti Republike Hrvatske (Euro), uključujući PDV. Proizvodi su opisno prikazani fotografijama i tekstualno kao glavne značajke proizvoda i sastav proizvoda. Fotografije proizvoda su ilustrativne prirode te ne moraju uvijek i u svim detaljima odgovarati proizvodima koji su predmet narudžbe.
Ova stranica koristi kolačiće radi pravilnog funkcioniranja stranice te radi dodatnih mogućnosti, kao što su vođenje statistike, povezanost s društvenim mrežama, mogućnost komentiranja na stranici i sl.
NAČIN PLAĆANJA
Općom uplatnicom/virmanom, plaćanje pomoću predračuna. Uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, FINE i sl. Po zaprimljenoj uplati, tj. kada ista bude vidljiva na našem računu, obraditi ćemo Vašu narudžbu. Proizvod će Vam biti dostavljen u najkraćem roku nakon vidljive uplate. Ukoliko ste kao način plaćanja odabrali ovaj način, molimo Vas da nam putem elektroničke pošte pošaljete potvrdu o plaćanju. Uplate izvršene putem e-Banking (Internet bankarstva) postaju važeće u trenutku kada sredstva budu vidljiva na našem računu. Do tada zadržavamo pravo ne poslati narudžbu i ne podliježemo reklamacijama vezanim uz narudžbu.
Kupovina na rate nije dostupna.
PREDAUTORIZACIJA PLAĆANJA
Konačna autorizacija, odnosno plaćanje odvija se tek u trenutku slanja narudžbe. Ako Vam nismo u mogućnost isporučiti naručeni proizvod u definiranom roku ili neki od proizvoda unutar narudžbe nedostaje/nije dostupan više (proizvoda nema na zalihi, nije dostupan kod dobavljača), o tome ćemo Vas dodatno obavijestiti telefonom ili e-mailom, a vi kao Kupac možete odlučiti da li želite prihvatiti dulji rok isporuke ili odustati od narudžbe. U slučaju odustajanja od narudžbe Gormat projekt j.d.o.o. će rezervirani iznos stornirati i vratiti Vam ga.
Prilikom kupovine prema Zakonu o PDV-u prodavatelj je dužan izdati račun, a kupac je dužan uzeti račun, te ga pokazati na zahtjev ovlaštene osobe. Ne izdavanje i ne uzimanje računa kažnjivo je po zakonu.
Sve cijene prikazane na web stranici su izražene u kunama i Eurima sa uračunatim PDV-om.
POSTUPAK SKLAPANJA UGOVORA
Ugovor o kupoprodaji koji sklapaju Prodavatelji i Kupac je jednokratan te isti prestaje važiti predajom proizvoda u posjed Kupca.
Prodavatelj se obvezuje predati Kupcu stvar u vlasništvo, a Kupac se obvezuje platiti mu cijenu sukladno čl.376 Zakona o obveznim odnosima (NN 126/21).
Ugovor na daljinu je ugovor sklopljen između Prodavatelja i Kupca u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge a bez istodobne fizičke prisutnosti Prodavatelja i Kupca na jednom mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora i za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.
Prilikom izrade narudžbe Kupac je dužan upisati sve osnovne podatke koji se od njega traže. Odgovornost za potpunost i točnost navedenih podataka prilikom naručivanja i/ili registracije snosi sam Kupac. Kako bi kupovinu mogli završiti i ostvariti, potrebna je potvrda Kupca da se prethodno upoznao, razumio, usuglasio i da prihvaća Uvjete korištenja te da je napravio narudžbu sa obveznom plaćanja. Ako sa istima Kupac nije suglasan, kupovinu na našoj mrežnoj trgovini nije moguće ostvariti.
Kupovinu proizvoda u našoj mrežnoj trgovini moguće je izvršiti samo ako imate poslovnu sposobnost, točnije ako ste stariji od 18 godina. Kupovinu proizvoda u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.
Narudžba se smatra zaprimljenom kada Gormat projekt j.d.o.o. elektroničkim putem zaprimi narudžbu. Kupac će elektroničkim putem biti obaviješten o primitku narudžbe i o slanju iste. Ukoliko nismo u mogućnost isporučiti neki od naručenih proizvoda, obavijestiti ćemo Vas pravovremeno o tome putem elektroničke poruke. Ako se Vaša narudžba sastoji od nekoliko različitih proizvoda, te jedan ili više njih nismo u mogućnosti isporučiti, također ćemo Vas obavijestiti o tome te poslati u narudžbi one proizvode koji su trenutno dostupni a iznos Vaše narudžbe umanjiti za iznos proizvoda koji nedostaje/nedostaju. Zadržavamo svako pravo odbaciti i/ili ne isporučiti narudžbu ukoliko ustanovimo da je došlo do zlouporabe Internet sustava ili ako su podaci netočni i/ili nepotpuni. Zadržavamo svako pravo da u bilo kojem trenutku neki proizvod nemamo na stanju i da ga nismo u mogućnosti isporučiti bez obzira što je navedeno da ga na zalihama ima jer se ažuriranje zaliha vrši na mjesečnoj bazi.
POSTUPAK KUPOVINE
Svoju kupovinu možete obaviti u nekoliko jednostavnih koraka na mrežnoj trgovini www.gormat-projekt.hr prilikom čega se trudimo pojednostavniti i približiti sučelje, te isto učiniti što razumljivijim krajnjem korisniku/Kupcu.
Kupovinu dostupnih proizvoda možete obaviti pritiskom miša na ikonu: „ŽELIM NARUČITI“. Uz svaki proizvod dostupna je fotografija i opis proizvoda, stoga Vas molimo da se prije kupovine detaljno upoznate sa proizvodom kako bi mogli samostalno donijeti odluku da li Vam isti dogovara.
Narudžba proizvoda se obavlja dodavanjem proizvoda u košaricu. Dodavanjem odabranog proizvoda u košaricu ne znači ujedno i njegovu rezervaciju, naručivanje i kupnju. Proizvode možete nastaviti dodavati odabirom opcije „Nastavi kupovinu“ ili izvršiti pregled košarice odabirom opcije „Pregled košarice“, ili završiti postupak odabira proizvoda odabirom opcije „Dovrši kupovinu“. Kada ste završili postupak odabira proizvoda, odabir opcije „Dovrši kupovinu“ preusmjeriti će Vas na stranicu gdje možete odabrati način plaćanja, dostavu. Odabirom opcije „Promijeni sadržaj košarice“, Kupac može izmijeniti sadržaj košarice.
Kupovinu nije moguće ostvariti bez označavanja opcije: „Slažem se sa uvjetima korištenja“ i „Narudžba sa obvezom plaćanja“. Označavanjem istog Kupac potvrđuje da se slaže sa Uvjetima korištenja i da je iste samostalno pročitao i razumio.
Kada se Kupac slaže sa Uvjetima korištenja i kupnjom proizvoda koji se nalaze u košarici, može odabrati opciju „Plati“.
Nakon što Kupac izvrši narudžbu, Prodavatelj će putem elektroničke pošte na navedenu adresu/adresu sa koje je narudžba napravljena poslati Kupcu Uvjete poslovanja, potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru, potvrdu narudžbe i njezin broj čime se potvrđuje da je narudžba zaprimljena i u postupku obrade. Narudžbe zaprimljene petkom iza 10h ući će u postupak obrade slijedeći radni dan odnosno ponedjeljak.
U slučaju da Kupac ne primi naručene proizvode u dogovorenom vremenskom periodu, dužan nas je obavijestiti o istom na adresu elektroničke pošte.
PREUZIMANJE POŠILJKE
Kupac je dužan pošiljku preuzeti i pregledati pred dostavljačem u svrhu izbjegavanja naknadne reklamacije zbog pojave mogućnosti eventualnih oštećenja pošiljke nastalih prilikom dostave. U slučaju oštećenja pošiljke ili umanjenja njenog sadržaja, Kupac ili treća osoba koja preuzima pošiljku mora podnijeti prigovor odmah pri uručenju pošiljke. Iznimno od ovoga, prigovor zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja pošiljke moguće je podnijeti nakon uručenja pošiljke samo i izričito ako Kupac priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja pošiljke nije nastalo nakon uručenja pošiljke.
U slučajevima kada neki proizvod nije dostupan te ga nismo u mogućnosti isporučiti, Kupca ćemo pravodobno obavijestiti o tome. Kupac u ovom slučaju može odustati od narudžbe ili pričekati dok proizvod ne postane ponovno dostupan. Ako nismo u mogućnost isporučiti naručeni proizvod u ugovorenom roku, Kupca ćemo o tome obavijestiti, a on nam je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje uvjeta iz Ugovora o kupoprodaji.
Ako Kupac odbije preuzeti proizvod koji je naručio od Prodavatelja, a bez valjanog razloga ili ga ne preuzme, Prodavatelj zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije i transporta.
Prodavatelj nije odgovoran u slučaju da Kupac adresu dostave nije unio ispravno, te iz tog razloga narudžba nije isporučena na željenu adresu. Prodavatelj nije odgovoran ukoliko Kupac nije zaprimio obavijest o promjeni statusa narudžbe/slanju pošiljke zbog postavki e-mail servisa Kupca.
U slučaju da Kupac nije prisutan na adresi navedenoj za dostavu, odgovornost je Kupca preuzeti narudžbu u poslovnici dostavne službe u vremenskom razdoblju koje određuje dostavna služba, odnosno dogovoriti novu dostavu ukoliko angažirana dostavna služba omogućava takav izbor.
U slučaju kada Kupac iz nekog razloga ne preuzme naručenu pošiljku te se ista vrati Prodavatelju, Prodavatelj neće ponoviti dostavu.
Ukoliko Vam narudžba ne stigne u roku od 3 radna dana od primitka obavijesti da je pošiljka otpremljena Vaša je dužnost da kontaktirate angažiranu dostavnu službu i provjerite gdje je pošiljka.
PRELAZAK RIZIKA KOD UGOVORA O KUPOPRODAJI
Kod sklopljenog Ugovora o kupoprodaji rizik slučajne propasti ili oštećenja prelazi na Kupca u trenutku kada je njemu ili osobi koju je on naveo, a koja nije prijevoznik, roba predana u posjed. Ako je prijevoznik bio izabran na prijedlog Kupca, rizik slučajne propasti ili oštećenja robe prelazi na Kupca u trenutku kada roba bude predana u posjed prijevozniku.
UVJETI JAMSTVA
Ovim Uvjetima utvrđuju se prava i obveze, te pravila postupanja između prodavatelja i kupca; dakle svake osobe koja kupuje proizvode putem internetske stranice e-trgovine www.gormat-projekt.hr. Tvrtka GORMAT PROJEKT j.d.o.o.. osigurava brz i kvalitetan postupak obrade reklamacija na području Republike Hrvatske.
Jamstveni rok je 12 mjeseci od dana kupovine proizvoda osim ako nije drugačije naznačeno.
Uređaji isključivo smiju biti ugrađeni od strane proizvođača ili ovlaštene osobe od strane proizvođača.
Jamstvo se dokazuje računom o kupovini i potvrdi o monitranju koju je obavila ovlaštena osoba. Na uređaje koje nije ugradio proizvođač ili ovlaštena osoba od strane proizvođača-a NE DAJEMO JAMSTVO.
Na ugrađene uređaje uz koje nije priložen zapisnik o instalaciji NE DAJEMO JAMSTVO.
Softversko podešavanje opreme i softverski problemi NE SPADAJU U JAMSTVO i takvi popravci se naplaćuju posebno.
Prodavatelj ne izlazi na teren u svrhu servisa, dijagnostike i popravka osim ako nije drugačije dogovoreno.
Kupac je dužan dostaviti reklamirani uređaj na adresu tvrtke GORMAT PROJEKT j.d.o.o., osim ako nije dogovorena servisna intervencija. GORMAT PROJEKT j.d.o.o. dostavlja uređaj Kupcu o njegovom trošku.
Pravo na reklamaciju
Ako se na kupljenoj robi utvrdi kvar/oštećenje/nedostatak, kupac ima pravo tražiti reklamaciju shodno Općim uvjetima poslovanja i Uvjetima jamstva. Pravilna procedura reklamacije moguća je isključivo ukoliko korisnik pažljivo postupa s robom koju želi reklamirati, pridržavajući se pritom sigurnosnih te higijenskih propisa i standarda. Korisnik je dužan robu pažljivo čuvati i savjesno održavati u składu s uputama za uporabu i tehničkim smjernicama. Ukoliko je roba zapečaćena, korisnik je ne smije otpečatiti. Jamstvo vrijedi isključivo ako je proizvod montiran od strane stručne osobe prema uputama za montažu priloženim uz proizvod.
Reklamacije molimo slati na email adresu servisne podrške :
Prijava reklamacije za proizvod ili uslugu početno se šalju na email adresu gormat-projekt@gormat-projekt.hr.
Zbog važnosti učinkovite komunikacije u procesu reklamacije, ističemo da je slanje reklamacije na email gormat-projekt@gormat-projekt.hr jedini valjan način za zaprimanje i daljnju obradu reklamacija. Reklamacije koje nisu poslane putem navedenog e-maila neće biti uvažene niti razmatrane.
Prodavatelj je obvezan odgovoriti na upit reklamacije putem e-maila u roku od 24 sata, radnim danima, u vremenskom razdoblju od 8:00 do 16:00 sati.
U slučaju utvrđene problematike s proizvodom, kupac je dužan proizvod poslati na adresu prodavatelja. Ukoliko je moguća servisna intervencija, prodavatelj ima dužnost izaći na teren radi popravka ili rješavanja problema u roku od 72 sata od primitka upita o reklamaciji. Izlazak na teren moguć je radnim danima od Pon-Pet od 08:00h do 16:00h. Napomena: Softversko podešavanje opreme i softverski problemi NE SPADAJU U JAMSTVO i takvi popravci se naplaćuju posebno.
U slučaju slanja na adresu Prodavatelja, reklamirani proizvod je potrebno adekvatno zapakirati u originalnu ambalazu ukoliko je imate ili u neku drugu ambalazu kako nebi doslo do oštecenja prilikom transporta.
Za oštećenja proizvoda nastala prilikom transporta, zbog neadekvatnog pakiranja, odgovoran je kupac.
Za potraživanje prava na reklamaciju kupac obvezno mora imati dokaz/potvrdu o naručivanju i kupnji, dakle valjani račun i narudžbenicu. Ukoliko posjeduje te dokumente u elektronskom obliku, kupac ih je dužan tiskati i potpisati. Zahtjev za reklamaciju bit će obrađen čak i ako je kupac izgubio jamstveni list, ali posjeduje svu ostalu potrebnu dokumentaciju.
Obveze prodavatelja
Prodaja robe/proizvoda mora biti potpuno u skladu s Općim uvjetima poslovanja, Uvjetima jamstva i Ugovorom o kupnji. Ukoliko se utvrdi kvar/oštećenje/nedostatak na proizvodu/ima, kupac ima pravo podnijeti zahtjev za reklamaciju. Ako se detektira kvar/oštećenje/nedostatak u prvih 6 mjeseci od dana kupnje robe, uvažava se mogućnost da je kvar bio prisutan pri samoj kupnji. U tom slučaju prodavatelj je dužan obraditi zahtjev za reklamaciju bez posebnog razmatranja uvjeta jamstva i propisanog jamstvenog roka.
Prodavatelj nije odgovoran za kvar/oštećenje/nedostatak proizvoda u sljedećim slučajevima: – korisnik/kupac je sam, namjerno ili slučajno oštetio robu – kupac je bio svjestan nedostatka pri samoj kupnji, te je unatoč tome kupio robu – rok trajanja robe je istekao – kupac se želi reklamacijom neutemeljeno povući iz Ugovora o kupnji
Prodavatelj nije odgovoran za nedostatke (ne odnosi se na neispravnost, već smanjenu funkcionalnost opreme) temeljem kojih je ostvaren poseban popust, te u sljedećim okolnostima: – korisnik/kupac je koristio robu ne slijedeći Upute za uporabu i tehničke smjernice – kupac je namjerno ili slučajno oštetio zaštitni pečat na proizvodu – proizvod je montirala, servisirala/popravljala neovlštena ili nestručna osoba.
Prodavatelj je dužan kupcu dostaviti svu propisanu dokumentaciju, prvenstveno Obrazac za reklamaciju, dijagnostiku/nalaz stručne osobe, pisanu potvrdu/obrazloženje odobrenog /neodobrenog zahtjeva za reklamaciju. Kupac ima pravo dobiti povratnu informaciju o statusu reklamacije u roku od 30 dana od dana podnošenja zahtjeva. Ovisno o ispitivanju (dijagnostici) stručne osobe, zahtjev može biti:
a. odobren,
b. odbijen,
c. poslan za daljnju obradu prema proizvođaču.
Ukoliko kupac nije zadovoljan procesom reklamacije i postupanjem/dijagnostikom stručne osobe, ima pravo zatražiti drugo mišljenje – više stručne osobe.
Jamstveni rok
Predavatelj je odgovoran za ispravnost i funkcionalnost proizvoda u razdoblju od 12 mjeseci (ukoliko za pojedine proizvode nije određeno drukčije) od dana preuzeća robe od strane kupca. Napomena: jamstvo se ne odnosi na baterije, žarulje, lampice i dodatke koji nisu intergralnim dijelom samoga proizvoda. Jamstvenim listom utvrđuju se uvjeti i detalji samoga jamstva. Napomena: nakon isteka tog roka, prodavatelj nije dužan uvažiti zahtjev za reklamaciju takvog proizvoda. Jamstveni list izdaje se na izričiti zahtjev kupca. Prodavatelj nije dužan samoinicijativno izdati jamstveni list. Pri podnošenju zahtjeva za reklamaciju obvezan je prvenstveno dokaz o kupnji; dakle ugovor o kupnji/faktura, zatim narudžbenica.
Ukoliko se utvrdi kvar/oštećenje/nedostatak tijekom samog jamstvenog roka, prodavatelj je dužan bez odgode zamijeniti neispravne dijelove/komponente i osigurati sve druge potrebne popravke.
U slučaju nepopravljivih nedostataka koji pak ne sprečavaju pravilnu uporabu proizvoda, kupac ima pravo na razuman popust. Obzirom na prirodu nedostatka, prodavatelj je dužan utvrditi popust prema važećem cjeniku.
PRAVO NA JEDOSTRANI RASKID UGOVORA
Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti Ugovor o kupoprodaji, a najkasnije u roku od 14 dana. Rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, roba koja čini predmet Ugovora predana u posjed.
Da bi Kupac ostvario pravo na jednostrani raskid Ugovora, o svojoj odluci o jednostranom raskidu Ugovora mora nas obavijestiti prije isteka roka, i to nedvosmislenom izjavom putem koje izražava svoju volju da raskine Ugovor o kupoprodaji, a koja mora biti upućena u pisanom obliku poštom ili elektroničkom poštom, u kojoj će navesti svoje osobne podatke, a može se koristiti i obrascem za jednostrani raskid ugovora. Potvrdu primitka izjave o jedostranom raskidu Ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu bez odgađanja. Nakon primitka obavijesti o pravu na jednostrani raskid Ugovora, to isto pravo prestaje po isteku 14 dana od dana kada je Kupac primio tu istu obavijest.
Kupac je sukladno čl. 81., st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), dužan dokazati da je svoje pravo o jednostranom raskidu ugovora ostvario u skladu s odredbama ovog Zakona.
Robu koju Kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije nositi, prepravljati, koristiti, skinuti zaštitne folije, niti smije poduzimati osobito bilo koje druge radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici Prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe. U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednost robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinačnog slučaja.
Ako je jednom narudžbom naručeno više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe.
Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok započinje teći od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi određenoj od strane Kupca predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
Iskoristi li Kupac svoje pravo na jednostrani raskid Ugovora a sukladno odredbama Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), strane nisu dužne ispuniti svoje obveze iz Ugovora.
U slučaju raskida Ugovora svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju Ugovora, a u skladu s odredbama primjenjivog Zakona. Kupac je dužan robu vratiti na adresu ureda Prodavatelja.
Prodavatelj mora izvršiti povrat uplaćenih sredstava tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno tek nakon što mu Kupac dostavi dokaz da je robu poslao natrag na adresu Prodavatelja. Prodavatelj nije u obavezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat Potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio Prodavatelj.
Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog služeći se istim sredstvima plaćanja kojima se koristio Kupac prilikom plaćanja, osim ako Kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja te uz pretpostavku da Kupac ne bude obavezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.
OBVEZE KUPCA U SLUČAJU JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA
Kupac je dužan izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio Prodavatelja o svojoj odluci da raskine Ugovor.
Sve izravne troškove povrata proizvoda Kupac je dužan snositi sam.
Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, funkcionalnosti i obilježja proizvoda. Kako bi Kupac utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnost robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama Prodavatelja. Robu koju Kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije nositi, prepravljati, koristiti, skinuti zaštitne folije, niti smije poduzimat osobito bilo koje druge radnje koje se ne smiju poduzimati u fizičkoj poslovnici Prodavatelja, kao i one kojima bi umanjio vrijednost robe. U slučaju umanjenja vrijednost proizvoda koje je rezultat rukovanja proizvodom Prodavatelj će se naplatiti iz iznosa primljene kupoprodajne cijene u omjeru umanjenja vrijednost robe prema vlastitoj procjeni uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinačnog slučaja.
ISKLJUČENJE PRAVA NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Prava na jednostrani raskid Ugovora se isključuju u slijedećim slučajevima, kada je:
U potpunosti ispunjen Ugovor o uslugama za koji Kupac preuzima obvezu platiti cijenu, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat sa činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid Ugovora ako usluga bude u potpunosti ispunjena.
Predmet Ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja Prodavatelja, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava Kupca na jednostrani raskid ugovora.
Predmet Ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu.
Predmet Ugovora lako pokvarljiva roba ili roba kojoj brzo istječe rok uporabe.
Predmet Ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razlog nije pogodna za vraćanje, ako je ista bila otpečaćena nakon dostave.
Predmet ugovora roba koja je nakon dostave a zbog svoje prirode nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima.
ODGOVORNOST KUPCA ZA UMANJENJE VRIJEDNOSTI ROBE
U skladu sa čl. 77, st. 5. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) Kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je nastalo kao rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivane prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.
Ako je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije, te ako se djelovi koji nedostaju ne dostave u naknadnom roku od 8 dana, smatra se da Kupac nije ispunio obvezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenog novca.
Ako Kupac vrati proizvod sa manjim oštećenjima, bez originalne ambalaže, i/ili sa znakovima korištenja pozivajući se na odredbe o jednostranom raskidu Ugovora na daljinu, a zbog čega Prodavatelj neće moći prodati proizvod kao nov, unaprijed se procjenjuje šteta na vrijednost 60% plaćene maloprodajne cijene proizvoda. Prihvaćanjem ovih Uvjeta poslovanja Kupac unaprijed pristaje da se navedeni iznos štete umanji od povrata sredstava. Sva šteta koja prelazi ovaj iznos smatrat će se većim oštećenjem te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat sredstava.
obrazac: OBRAZAC-O-JEDNOSTRANOM-RASKIDU-UGOVORA
ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE
Gormat projekt j.d.o.o. se obvezuje prilikom slanja narudžbe Kupcu poslati proizvod koji je neoštećen i u originalnom pakiranju kako je dobiven od proizvođača.
Ukoliko Kupac utvrdi da kupljeni proizvod ima materijalni nedostatak može se obratiti Prodavatelju i reklamirati proizvod. Na Vaš prigovor odgovorit ćemo u roku od 15 dana te ako utvrdimo da nedostatak u skladu sa Zakonom o obveznim odnosima (NN 126/21) postoji, otklonit ćemo nedostatke ili zamijeniti proizvod novim, a ako navedeno nije moguće, u cijelosti vratiti plaćeni iznos. Odobrit ćemo Vam povrat robe sa instrukcijama za povrat.
Sukladno čl. 401 Zakona o obveznim odnosima (NN 126/21),nedostaci postoje ako:
-stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,
-stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavatelju ili mu je morala biti poznata,
– stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,
– kad je Prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,
– stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je Kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave Prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari ( reklame, označavanje stvari i dr.)
– ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje Ugovora o kupoprodaji
– ako je nepravilna montaža posljedica nedostatak u uputama za montažu.
MATERIJALNI NEDOSTACI ZA KOJE PRODAVATELJ ODGOVARA
Sukladno čl. 400 Zakona o obveznim odnosima (NN 126/21):
Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.
Prodavatelj je odgovoran i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na Kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Prodavatelj je odgovoran za materijalne nedostatke neovisno o tome je li ugovorom prenio ili se obvezao prenijeti Kupcu stvar u vlasništvo, a Kupac platio ili se obvezao platiti njezinu cijenu.
MATERIJALNI NEDOSTACI ZA KOJE PRODAVATELJ NE ODGOVARA
Sukladno čl. 402 Zakona o obveznim odnosima (NN126/21):
Prodavatelj ne odgovara za nedostatke ako su u trenutku sklapanja ugovora bili poznati Kupcu ili mu nisu mogli ostati nepoznati.
Smatra se da nisu mogli ostati nepoznati Kupcu oni nedostaci koje bi brižljiva osoba s prosječnim znanjem i iskustvom osobe istog zanimanja i struke kao Kupac mogla lako opaziti pri uobičajenom pregledu stvari.
IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA
Gormat projekt j.d.o.o primjenom pravila privatnosti uređuje pitanje zaštite osobnih podataka kao i privatnosti fizičkih osoba/Kupaca, korisnika naših usluga i dobavljača. Ovdje ćete pronaći sve potrebne informacije o osobnim podacima koje obrađujemo od strane naših korisnika/Kupaca, i to u svrhu ispunjavanja uvjeta sadržanih u Ugovoru o kupoprodaji, svrhu korištenja podataka i na koji se način prikupljaju, koja su prava korisnika/Kupca u vezi s obradom osobnih podataka.
Gormat projekt j.d.o.o. se obvezuje štititi privatnost osobnih podataka Kupaca u smislu Opće uredbe o zaštiti podataka tako da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o Kupcima/Korisnicima, a koji su neophodni za ispunjavanje naših obaveza iz Ugovora o kupoprodaji kao Prodavatelja prema Kupcu te će sa istima postupati izričito u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka i drugim primjenjivim propisima. Obvezujemo se u svakom trenutku pružiti Kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka i informirati ih o načinu korištenja istih, dajući im i mogućnost samostalnog izbora odluke da li žele ili ne žele da se njihovo ime ukloni sa liste koja se koristi u marketinške kampanje. Za sve navedene osobne podatke Gormt projekt j.d.o.o. se obavezuje da ih neće neovlašteno upotrebljavati niti učiniti dostupnima trećim osobama, osim u svrhu ostvarivanja ugovornih obveza.
Za obradu osobnih podataka na mrežnim stranicama gormat-projekt.hr odgovoran je Gormat projekt j.d.o.o., a u svojstvu voditelja zbirke osobnih podataka. Podaci se prikupljaju u Republici Hrvatskoj.
U slučaju bilo kakvih upita u svezi postupaka obrade i zaštite osobnih podataka, korisnik i/ili Kupac može se u bilo kojem trenutku obratiti pisanim putem na adresu: gormat-projekt@gormat-projekt.hr
Svaki osobni podatak Kupca čuva se u tajnosti. Isti su dostupni jedino našim djelatnicima i to izričito u svrhu obavljanja i izvršenja ugovorne obveze. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.
Ukoliko Kupac više ne želi da Prodavatelj više na bilo koji način obrađuje njegove podatke, i zahtijeva brisanje osobnih podataka, mora nam to javiti putem elektroničke pošte na adresu gormat-projekt@gormat-projekt.hr
Osobnim podacima smatraju se svi podaci koji se odnose na pojedinca čiji je identitet utvrđen ili se može utvrditi. Pojedinac čiji se identitet može utvrditi jest osoba koja se može identificirati izravno ili neizravno, osobito uz pomoć identifikatora kao što su ime, identifikacijski broj, podaci o lokaciji, mrežni identifikator ili uz pomoć jednog ili više čimbenika svojstvenih za fizički, fiziološki, genetski, mentalni, ekonomski, kulturni ili socijalni identitet tog pojedinca.
Za postupanje u skladu s odredbama niže navedenog odgovoran je voditelj zbirke osobnih podataka.
Obrada podataka označava svaki postupak ili skup postupaka koji se obavljaju na osobnim podacima ili na skupovima osobnih podataka, bilo automatiziranim bilo neautomatiziranim sredstvima kao što su prikupljanje, bilježenje, organizacija, strukturiranje, pohrana, prilagodba ili izmjena, pronalaženje, obavljanje uvida, uporaba, otkrivanje prijenosom, širenjem ili stavljanjem na raspolaganje na drugi način, usklađivanje ili kombiniranje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje.
Zbirka osobnih podataka je svaki strukturirani skup osobnih podataka koji je dostupan prema posebnim kriterijima, bilo centraliziranim, decentraliziranim, ili raspršenim na funkcionalnom ili zemljopisnom temelju i bez obzira na to da li je sadržan u računalnim bazama osobnih podataka ili se vodi primjenom drugih tehničkih pomagala ili ručno.
Voditelj zbirke osobnih podataka je fizička ili pravna osoba, državno ili drugo tijelo koje utvrđuje svrhu i način obrade osobnih podataka. Kada je svrha i način obrade propisan zakonom, istim se zakonom određuje i voditelj zbirke osobnih podataka. Voditelj obrade osobnih podataka: Gormat projekt j.d.o.o.
Privola ispitanika je slobodno dano i izričito očitovanje volje ispitanika kojom on izražava svoju suglasnost s obradom njegovih osobnih podataka u određene svrhe.
Osobni podaci moraju se obrađivati pošteno i zakonito. Osobni podaci mogu se prikupljati u svrhu s kojom je ispitanik upoznat, koja je izričito navedena i u skladu sa zakonom i mogu se dalje obrađivati samo u svrhu u koju su prikupljeni, odnosno u svrhu koja je podudarna sa svrhom prikupljanja. Daljnja obrada osobnih podataka u povijesne, statističke ili znanstvene svrhe neće se smatrati nepodudarnom, pod uvjetom da se poduzmu odgovarajuće zaštitne mjere. Odgovarajuće mjere zaštite za osobne podatke koji se pohranjuju na duže razdoblje za povijesnu, statističku ili znanstvenu uporabu propisuju se posebnim zakonima
Osobni podaci moraju biti bitni za postizanje utvrđene svrhe i ne smiju se prikupljati u većem opsegu nego što je to nužno da bi se postigla utvrđena svrha. Osobni podaci moraju biti točni, potpuni i ažurni. U slučaju kada Kupac uskrati davanje bitnih podataka Prodavatelj neće biti u mogućnosti sklopiti Ugovor o kupoprodaji.
Osobni podaci moraju se čuvati u obliku koji dopušta identifikaciju ispitanika, ne duže no što je to potrebno za svrhu u koju se podaci prikupljaju ili dalje obrađuju.
Ograničavanje obrade podrazumijeva označivanje pohranjenih osobnih podataka s ciljem ograničavanja njihove obrade u budućnosti.
KOJE OSOBNE PODATKE PRIKUPLJAMO I NA KOJI NAČIN
Obvezujemo se prikupljati samo nužne osobne podatke a koji su nam potrebni kako bi mogli ispuniti uvjete iz Ugovora o kupoprodaji u svojstvu Prodavatelja, u promidžbene svrhe, osnovne podatke koji su nam potrebni kako bi mogli odgovoriti na upite Kupaca, prigovore, u svrhu unapređenja korisničkog iskustva i analitike stranice, te osobne podatke potrebne za izradu korisničkog računa. Opseg prikupljanja osobnih podataka ovisi i o vrsti usluge koju pružamo korisnicima/Kupcima, kao i pravnoj osnovi na temelju koje prikupljamo podatke.
OSOBNI PODACI KOJE PRIKUPLJAMO I NJIHOVA SVRHA
Sve navedene osobne podatke prikupljamo ili na temelju privole Kupca ili na temelju legitimnog interesa ili kako bismo ispunili svoje obveze koje proizlaze iz važećih propisa Republike Hrvatske. Ako se obrada osobnih podataka temelji na privoli Kupca, isti ima pravo povući privolu u bilo kojem trenutku. O takvoj odluci možete nas obavijestiti pisanim putem na adresu elektroničke pošte: gormat-projekt@gormat-projekt.hr
Identifikacijski podaci: osobno ime i prezime, datum rođenja, prebivalište (ulica, kućni broj, mjesto, poštanski broj, država).
Kontakt podaci: kontakt adresa za dostavu, ulica i kućni broj, mjesto, poštanski broj, država, telefonski broj, adresa elektroničke pošte.
Podaci o narudžbama Kupca: pojedinosti o narudžbi artikla, vrsta, količina, način naručivanja, način dostave i plaćanja, uključujući broj transakcijskog računa, podaci o reklamacijama.
Postavke korisničkog računa: detalji o korisničkom računu Kupca, postavke za newsletter, popisi za kupovinu i lista želja.
OSOBNI PODACI KOD PRIJAVE NA NEWSLETTER: ukoliko ste se prijavili za primanje newslettera tada obrađujemo osobne podatke koje ste nam dali prilikom prijave ili registracije na našu mrežnu stranicu. Tada obrađujemo i prikupljamo adresu elektroničke pošte. Osobne podatke obrađujemo u svrhu kako bismo Kupcu dostavili newsletter, poslali promidžbene obavijesti o našim proizvodima i uslugama naše mrežne trgovine. Legitimnu osnovu za obradu Vaših osobnih podataka u ovom slučaju čini primanje newslettera kao registrirani korisnik naše mrežne stranice , točnije privola Kupca koju nam je sam dao prilikom prijave na newsletter.
OSOBNI PODACI KOD PRISTUPA NAŠOJ MREŽNOJ STRANICI: u trenutku kada pristupite mrežnoj trgovini www.gormat-projekt.hr, obraditi ćemo Vašu IP adresu koja se također smatra osobnim podatkom.
OSOBNI PODACI KOD UPITA/PRIGOVORA/POHVALA: ako se je Kupac obratio Prodavatelju zbog usluge proizvoda koji je od istoga kupio tada obrađujemo slijedeće podatke: ime, prezime, telefon, adresa elektroničke pošte, datum kupovine, razlog obraćanja, sažetak upita/prigovora/pohvale. Ove osobne podatke obrađujemo kako bi mogao odgovoriti na Vaš upit/prigovor/pohvalu. Legitimnu osnovu za obradu Vaših osobnih podataka u ovom slučaju čini mogućnost našeg odgovora na upit/zahtjev/prigovor/pohvalu, kako bi kao Prodavatelj mogli pratiti zadovoljstvo Kupca pruženom uslugom, kako bi mogli ispuniti svoju zakonsku obavezu (čuvanje prigovora potrošača).
OSOBNI PODACI KOD JEDNOSTRANOG RASKIDA UGOVORA/POVRATA: prikupljamo vaše ime, prezime, osobni identifikacijski broj, adresu, podatke o računu i iznosu kupnje a ovisno o odabranom načinu plaćanja.
VREMENSKO TRAJANJE ČUVANJA I OBRADE OSOBNIH PODATAKA
Ovisno o svrsi prikupljanja i pravnoj osnovi, Gormat projekt se obvezuje da neće čuvati osobne podatke Kupaca dulje od razdoblja za koje su podaci potrebni kako bi se ispunila svrha njihovog korištenja, osim u iznimnim slučajevima kada je zakonom propisan duži rok čuvanja podataka (npr. Podatke vezane uz jednostrani raskid ugovora i prigovore potrošača moramo čuvati godinu dana, podaci vezani uz ostvarivanje prava na zaštitu privatnosti čuvaju se trajno, podatke o računima moramo čuvati 10 godina).
PRAVO KUPCA/KORISNIKA NA PRISTUP OSOBNIM PODACIMA I NJIHOV ISPRAVAK
Prodavatelj se u svakom trenutku obvezuje omogućiti Kupcu/korisniku pristup osobnim podacima koje obrađuje o njima ako mu se podnese takav zahtjev u pisanom obliku putem pretinca elektroničke pošte. Kupac ima pravo informirati se o svrsi obrade i o vremenskom razdoblju obrade osobnih podataka. Prodavatelj mora omogućiti Kupcu ispravak netočnih podataka kada se utvrdi da prikupljeni podaci nisu točni ili je došlo do njihove promjene.
PRAVO NA OGRANIČENJE OBRADE PODATAKA
Kupcu se obvezujemo osigurati ograničenje obrade podataka u slučaju da isti osporava točnost osobnih podataka, ukoliko se utvrdi da je obrada osobnih podataka nezakonita a Kupac se protivi brisanju podataka te umjesto toga traži ograničenje njihove obrade. U slučaju kada osobni podaci više nisu potrebni za potrebe obrade ali Kupac traži podatke za ostvarenje pravnih zahtjeva, kao i u slučaju kada Kupac uloži prigovor na obradu osobnih podataka na temelju legitimnog interesa tvrtke, uključujući i izradu korisničkog profila kupca.
PRAVO NA BRISANJE OSOBNIH PODATAKA
Prodavatelj se obvezuje omogućiti Kupcu/korisniku pristup osobnim podacima koje obrađuje o njima, ispravak netočnih osobnih podataka, brisanje osobnih podataka ili ograničenje obrade istih, upoznati Kupca s mogućnosti prigovora na obradu osobnih podataka te prava na prenosivost podataka a na temelju podnesenog pisanog zahtjeva Kupca upućenog prema Prodavatelju.
KADA SE BRIŠU OSOBNI PODACI
Kada osobni podaci više nisu nužni za ispunjenje svrhe obrade, kada Kupac povuće privolu kao pravni temelj za obradu podataka, kada Kupac uloži prigovor na obradu, kada su osobni podaci nezakonito obrađeni, kada se osobni podaci moraju brisati radi ispunjenja pravnih obveza iz prava EU ili pravne države članice kojem podliježe voditelj obrade podataka.
KADA KUPAC IMA PRAVO ULOŽITI PRIGOVOR
Kupac ima pravo uložiti prigovor na obradu osobnih podataka koji se odnose na njega ako se podaci obrađuju za potrebe legitimnog interesa voditelja obrade. U tom slučaju tvrtka će kao voditelj obrade prestati obrađivati osobne podatke, osim ako dokaže da postoje uvjerljivi legitimni razlozi za obradu osobnih podataka u odnosu na prava Kupca odnosno u slučaju kada obrada podataka služi radi postavljanja, ostvarivanja ili obrade pravnih zahtjeva.
UPOTREBA KOLAČIĆA
Kako bismo našim posjetiteljima, Kupcima i korisnicima mogli pružiti što bolje funkcionalnosti i sadržaj prilikom posjeta naše mrežne trgovine upotrebljavamo kolačiće. Kolačići služe da stranica radi optimalno te da poboljšamo Vaše iskustvo pregledavanja i korištenja.
Na temelju tih informacija mrežnoj stranici dajete ili uskraćujete svoju privolu za upotrebu pojedine vrste kolačića. Postavke kolačića uvijek možete podesiti u Internet pregledniku. Informacije o korisniku dobivene pomoću kolačića povezivat ćemo s drugim podacima o korisniku radi boljeg upoznavanja korisnika i pružanja boljeg korisničkog iskustva, ali samo na temelju privole. Posjetom i uporabom ove mrežne trgovine pristajete na uporabu kolačića koje je moguće i blokirati. Nakon toga ćete i dalje moći pregledavati stranicu ali Vam neke mogućnosti neće biti dostupne. Detaljne informacije o kolačićima koje upotrebljava pojedina internetska stranica dobivate pri prvom posjetu iste.
ŠTO SU KOLAČIĆI
Kolačići su male tekstualne datoteke koje Vaš preglednik pohranjuje na Vaše računalo ili mobilni uređaj prilikom posjeta našoj mrežnoj stranici. Uz pomoć kolačića to Internet mjesto pamti Vaše radnje i željene postavke (poput prijave, jezika, veličine fonta i dr. željenih postavki koje se odnose na prikaz) tijekom duljeg razdoblja pa ih nije potrebno ponovno unositi pri svakom povratku na to isto Internet mjesto odnosno pri pregledavanju njegovih različitih stranica. Kolačići mogu imati širok raspon informacija. Uključujući i dio osobnih informacija. Takve informacije mogu biti spremljene jedino ako vi to omogućite. Sama mrežna stranica ne može dobiti pristup informacijama koje im niste dali te ne mogu pristupiti niti jednoj drugoj datoteci na vašem računalu.
KAKO IH ONEMOGUĆITI ili KONTROLIRATI
Kolačiće možete kontrolirati ili izbrisati prema vlastitoj želji. Kako biste isključili kolačiće, potrebno je namjestiti postavke konfiguracije vašeg Internet preglednika, u izborniku preglednika odaberite pomoć i informacije o kolačićima te slijedite upute.
PRIVREMENI KOLAČIĆI
Uklanjanju se s računala nakon zatvaranja internetskog preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju privremene podatke.
STALNI KOLAČIČI
ili spremljeni kolačići ostaju na računalu nakon zatvaranja programa preglednika. Pomoću njih mrežna mjesta pohranjuju podatke, kao što su ime za prijavu i lozinka, tako da se ne morate prijavljivati prilikom svakog posjeta određenom mjestu.
KOJE KOLAČIĆE KORISTIMO
Privremene korisničke kolačiće unosa i/ili trajne kolačiće ograničene na nekoliko sati.
Kolačiće za provjeru autentičnosti, koji se koriste za autentifikacijske usluge-tijekom trajanja pregleda stranice
Korisničke sigurnosne kolačiće za otkrivanje zloupotreba autentičnosti, ograničenog trajanja.
Google Analytics kolačić
Google Analytics Googleov je alat za analitiku koji pomaže vlasnicima web-lokacija i aplikacija da saznaju kako se njihovi posjetitelji koriste opcijama njihovih web-lokacija i aplikacija. Može se poslužiti skupom kolačića za prikupljanje informacija i izvješćivanje o statistici upotrebe web-lokacije, a da pritom Googleu ne otkrije identitet pojedinačnih korisnika. Osim izvješćivanja o statistici upotrebe web-lokacije, pikselna oznaka Google Analyticsa može se upotrebljavati, zajedno s nekim prethodno opisanim oglašavačkim kolačićima, i za prikazivanje relevantnijih oglasa na Googleovim proizvodima (primjerice, na Google pretraživanju) i na webu.
verzija: 20221001 – dopune o cijenama izraženim u valuti Euro i dvojnim cijenama izraženim u Kunama.
verzija: 20231104 – dopune Uvjete jamstva.